Stacja Mercedes wraca na Powiśle

Stacja Mercedes wraca na Powiśle

Letni pawilon napędzany przez Mercedes-Benz powraca, by jeszcze intensywniej tętnić miejskim życiem. To tu, na skraju Parku Rydza – Śmigłego, pod jednym dachem, ponownie spotkają się motoryzacja, muzyka, kino, sport i ciekawi ludzie, tworzący niepowtarzalny klimat tego miejsca.

Inicjator projektu – Mercedes-Benz Polska – zapowiada nie tylko powrót letniego pawilonu na warszawskie Powiśle, ale także rozwinięcie jego idei. W tej edycji nie zabraknie szczególnie lubianych przez gości Stacji wydarzeń, planowane
są także nowości.

Zapewnimy odwiedzającym wyjątkowo dużo możliwości spotkania
z marką. Od jazd testowych, poprzez promocję usług Mercedes Me, aż po prezentację nowych inicjatyw, jak np.: She’s Mercedes
– mówi Artur Konarski, dyrektor produktu i marketingu samochodów osobowych w Mercedes-Benz Polska.

Choć według badań to panie wpływają na 80% decyzji zakupowych oraz są posiadaczkami majątku równego trzykrotnemu PKB Chin, nadal często pomijane są w działaniach dedykowanych klientom segmentu motoryzacyjnego. W ramach projektu pod nazwą  She’s Mercedes Mercedes-Benz podejmuje ten temat i oferuje networking oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w trzech głównych obszarach życia nowoczesnej kobiety: mobilność, edukacja w dziedzinie zarządzania budżetem i usługi finansowe.

Wchodzimy w dialog z kobietami z całego świata, a w tegorocznej edycji Stacji Mercedes planujemy wiele aktywności stanowiących jego kontynuację – dodaje Konarski.

Tego lata, Mercedes-Benz Polska, jak zawsze dostarczy dużo mocnych wrażeń dedykowanych wszystkim fanom motoryzacji. Na Powiślu ponownie zagoszczą między innymi: wspaniałe klasyki, pod Stacją zaparkują także piękne Pagody, a w Dniu  AMG zabrzmi donośny dźwięk silników. Nie zabraknie także koncertów, kina letniego, zajęć sportowych oraz ciekawych spotkań i dyskusji.  Odwiedzający letni pawilon będą mogli posłuchać dobrej muzyki, obejrzeć film, skorzystać z jazdy testowej wybranym autem, trenować jogę lub tai chi, czy odpocząć na leżaku, w cieniu drzewa. Stacja Mercedes, choć powstała jako sezonowy koncept na promocję marki w przestrzeni miejskiej, na stałe wpisała się w tkankę miasta, stając się jej integralną częścią.

Partnerzy zaproszeni do realizacji tegorocznej edycji projektu, zostali wybrani przez Mercedes-Benz Polska w drodze przetargu. Gastronomię oraz przygotowanie części wydarzeń powierzono nowej firmie, która będzie odpowiedzialna między innymi za wzbogacenie menu oraz wprowadzenie do Stacji Mercedes oferty lunchowej.

Już od czerwca ponownie zapraszamy wszystkich do letniego pawilonu, by wspólnie spędzić kolejne lato w parkowym otoczeniu. Postaramy się uczynić ten sezon naprawdę niezapomnianym – dodaje Magdalena Szuleka-Kisielewska z Mercedes-Benz Polska, zarządzająca projektem.

Letni pawilon, którego budowa już rozpoczęła się na Powiślu, tak jak w poprzednich edycjach, zaprojektowała warszawska Pracowania Architektoniczna WWAA. Inspiracją do jego powstania były industrialne garaże maszynowe i parowe, które mieściły się w tej lokalizacji w XIX wieku. Drewniany stelaż, znany z poprzednich sezonów, będzie stanowił wnętrze budynku i pokryją go faliste, perforowane panele. Niezmiennie Stacja pozostaje otwarta na Park Rydza – Śmigłego, oferując zarówno bogatą ofertę wydarzeń, jak i odpoczynek na leżakach w zielonej okolicy kultowej dzielnicy Warszawy.

Przed nami czwarta edycja Stacji Mercedes.

Na wszystkie wydarzenia w Stacji Mercedes wstęp wolny.

***

Stacja Mercedes przez całe lato (do 4 września 2016) oferować będzie wydarzenia motoryzacyjne, koncerty, projekcje filmowe, ciekawe spotkania oraz zajęcia sportowe.

Inicjatorem projektu jest Mercedes-Benz Polska.

Grzybu

Komentarze