„Warszawa to nie tylko…” – miasto zachęca do zwiedania tych mniej znanych miejsc

Od 15 czerwca rusza nowa kampania Stołecznego Biura Turystyki, która zachęca do odwiedzania Warszawy i odkrywania lokalnych atrakcji miasta. Przez najbliższe pięć tygodni podpowiemy, jakie ciekawe miejsca czekają na odkrycie zarówno przez turystów, jak i mieszkańców.

Z najnowszego badania wizerunku miasta wynika, że główne skojarzenia Polaków z Warszawą to hasła „stolica” oraz „Pałac Kultury i Nauki”. W odpowiedzi na te wyniki, od dziś w mediach społecznościowych oraz na oficjalnym portalu turystycznym Stołecznego Biura Turystyki go2warsaw.pl będzie można poznawać atrakcje miasta – te spoza listy TOP 10. A tych w Warszawie nie brakuje – wystarczy zejść z głównego szlaku i odkrywać stołeczne plaże, lokalne parki, kilometry ścieżek rowerowych czy niszowe muzea.

Na liście miejsc jest z pewnością warszawski odcinek Wisły, gdzie poza bulwarami można spacerować wzdłuż naturalnego brzeg rzeki, po praskiej stronie miasta. Warszawę można odkrywać szlakiem stołecznych legend, syrenek czy podwórkowych kapliczek. Więcej na portalu w ciągu najbliższych tygodni go2warsaw.pl.

Dodatkowym walorem kampanii jest szyta na miarę oferta instytucji i firm z branży turystycznej, które – tak jak stołeczny samorząd – są członkami Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Współpraca z partnerami z WOT jest również kolejnym działaniem miasta, mającym na celu wsparcie firm z sektora, który był jednym z najbardziej dotkniętych przez epidemię koronawirusa.

www.go2warsaw.pl

fb.com/go2warsaw 

instagram.com/go2warsaw

LG

Komentarze