2 for U Stories – nowa promocja w McDonald’s

Przez najbliższy miesiąc w McDonalds kupicie tanio przygotowane wcześniej opcje. Każdego dnia oferta jest inna, a ceny sa na tyle niskie, że cięzko się nie skusić! 🙂

Aby skorzystać z promocji, należy pobrać aplikację mobilną McDonald’s, aktywować ofertę i odwiedzić najbliższy McDonald’s. Każdego dnia w menu dostępny jest nowy duet lub pojedynczy burger w wyjątkowej cenie.

Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie, a całość skierowana jest do młodych odbiorców i nawiązuje do jednego z najpopularniejszych w ostatnim czasie formatów – Instagram Stories. Na działania ATL składają się: się 1 spot telewizyjny informujący o akcji oraz 35 zabawnych filmów nawiązujących do każdego dnia oferty. Bohaterami filmów jest grupa 6 młodych przyjaciół oraz trener znany z poprzednich spotów 2 FOR U. Gościnnie w kampanii pojawią się również influencerzy, m.in.: Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski czy Marcin Dubiel. Co ciekawe, wszystkie składające się kampanię filmy zostały nakręcone telefonem, aby zachować oryginalny i naturalny sznyt Instagram Stories. Działania digital obejmują natomiast m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VOD czy Spotify.

Zdecydowaliśmy się na taki format kampanii, ponieważ jako nowoczesna marka chcemy do swojej młodej grupy docelowej mówić ich językiem i być obecni wszędzie tam, gdzie spędzają oni najwięcej czasu. – mówi Katarzyna Borowska, Senior Marketing Supervisor McDonald’s Polska.

Promocji 2 for U towarzyszy również premiera nowego burgera. Fresh Tasty to zupełnie nowa propozycja dla fanów klasycznych burgerów McDonald’s. Połączenie soczystego mięsa wołowego z kruchą sałatą lodową, świeżym pomidorem i smakowitym sosem z pewnością znajdzie wielu zwolenników.

Promocja potrwa do 18 listopada.

Grzybu

Komentarze