My French Mood w domu handlowym MYSIA 3
24 i 25 kwietnia organizatorzy zapraszają do Pop Up Store butiku online My French Mood w domu handlowym MYSIA 3.
Poczuj francuską atmosferę i odkryj najnowsze kolekcje wprost ze stolicy świata mody oraz ostatnie egzemplarze z serii jesień/zima 2015 w niezwykle atrakcyjnych cenach.
MY FRENCH MOOD – proponuje wybór kolekcji uznanych paryskich marek takich jak VANESSABRUNO Athé, BA&SH, ELEVEN PARIS, GAT RIMON, SWILDENS i APRIL MAY.
W trakcie dwudniowego Pop Up’u French Mood dzięki współpracy ze sklepami SHE/s A RIOT, NAP i marką LAULHERE, miłośnicy mody i lifestyle’u będą mogli poczuć unikatową atmosferę. Klimatyczne wnętrza domu handlowego Mysia 3 w zestawieniu ze stylem i produktami utożsamianymi z Francją, zabiorą wszystkich miłośników mody w niezapomnianą podróż.
SHE/s A RIOT – perfumy Serge Lutens, Kosmetyki Balmain, Etat Libre d’Orange, Atelier Cologne, The Different Company i znane na całym świecie czekolady Le chocolat des Français…
NAP – Francuskie wnętrza charakteryzują się lekkością, Taką prostotę i szyk łączą w sobie projekty NAP. Concept store NAP zaprezentuje m.in. najmodniejsze tej wiosny trampki Bensimone, lampy firmy Gras…
LAULHERE – 170-letnią tradycją i doświadczeniem w tworzeniu niebanalnych, zaskakujących i szykownych nakryć głowy.
25 – 26 kwietnia
Dom handlowy Mysia 3
Wstęp wolny!
- Program wydarzeń w DOROŻKARNI - 1 marca 2019
- Warsaw Restaurant Week 2016 - 21 października 2016
- #odzłośćsię! – Festiwal tłuczenia talerzy – edycja III - 8 października 2015