Music Export Conference 2016

Music Export Conference 2016

Jak skutecznie promować muzykę na rynkach zagranicznych? Którzy polscy artyści odnieśli sukces za granicą, a którzy wciąż mają na to szanse? Jakie bariery stanęły na drodze polskim artystom, którym nie udało się zdobyć uznania na międzynarodowych rynkach mimo sukcesu krajowego? Jak to robią nasi sąsiedzi – Niemcy i kraje bałtyckie? Na czym polega fenomen szwedzkiego rynku muzycznego? Jakie są narzędzia skutecznej promocji muzyki w Internecie? Skąd czerpać środki na eksport muzyki? Jak chronione są prawa twórców za granicą? Na czym polega rola festiwali showcase’owych w promocji artystów? Jak sukcesy międzynarodowe polskich twórców muzyki klasycznej czy jazzowej przekuć na sukcesy w tzw. mainstreamie? – na te i inne pytania będą starali się znaleźć odpowiedź organizatorzy.

Zaplanowano debaty i prezentacje podczas pierwszych dwóch dni konferencji. Trzeci dzień konferencji skierowany jest do osób stawiających pierwsze kroki w branży muzycznej, dla których przygotowano warsztaty z dystrybucji cyfrowej oraz debiutu na rynku muzycznym.

Wstęp jest bezpłatny, jednak niezbędna jest rejestracja.

27–29 października, godzina: 18.15 (czwartek–sobota) w Centrum Kreatywności przy ul. Targowej 56 

Grzybu

Komentarze