Pop into Berlin

Pop into Berlin

W dniach 17-29 października Warszawa będzie gościć inicjatywę, „Pop into Berlin”, czyli najnowsze berlińskie trendy w kulturze, sztuce, kulinariach, modzie, urodzie i lifestylu.

Wszystko to pod hasłem „BERLIN 365/24”. Tym razem gospodarzem tej inicjatywy, odbywającej się w całej Europie, będzie Warszawa, w której, przy placu Dąbrowskiego 8, przez dwa tygodnie zagości „Pop into Berlin”.

„Pop into Berlin” to dwa wyjątkowe wydarzenia: „Pop-up-Store” i „Pop-up-Club” odbywające się tydzień po tygodniu, które będą prezentować przeróżne atrakcje niemieckiej stolicy. Najnowsze trendy w rozrywce, kulturze, zdrowym jedzeniu i wegańskiej modzie inspirowanej recyklingiem oraz mnóstwo innych atrakcji będzie tworzyć niepowtarzalną atmosferę rodem z Berlina.

Podczas „Pop into Berlin” warszawiacy i odwiedzający goście będą mieli możliwość:

  • zajrzenia do „teledisko” – najmniejszego klubu nocnego na świecie
  • podziwiania, po raz pierwszy w Polsce, TRISTANA – jedynej repliki słynnej czaszki Tyranozaura ze zbiorów berlińskiego Muzeum Historii Naturalnej
  • przyjrzenia się z bliska słynnej berlińskiej maskotce – Ampelmannowi, który oznajmiał mieszkańcom Berlina Wschodniego, kiedy bezpiecznie przejść przez ulicę, a także zachwycenia się oryginalną sztuką użytkową, np. kubkami zrobionymi z fusów po kawie
  • uczestniczenia w specjalnie przygotowanym programie Pop-up-Club, odzwierciedlającym kulturalną scenę berlińską: upcyklingową architekturę (przetworzone odpady wtórne, z których powstają designerskie, wartościowe produkty) reprezentowaną przez kolektyw „raumlaborberlin”, prefrormance artystyczny stworzony specjalnie na tą okazję, czy występy DJów

Pop-up-Store od 17 do 23 października
W tym czasie zarówno warszawiacy, jak i turyści odwiedzający „Pop-up-Store”, będą mieli okazję do zapoznania się z niemiecką stolicą i zakosztowania jej przedsiębiorczej i innowacyjnej atmosfery, właśnie poprzez kreatywność, która cechuje najlepsze produkty berlińczyków. „Pop-up-Store” to również możliwość obejrzenia, dotknięcia i kupienia wielu awangardowych przedmiotów przywiezionych z niemieckiej stolicy. To właśnie tutaj ponad 20. berlińskich producentów zaprezentuje swoje najbardziej ekskluzywne produkty – od akcesoriów modowych w przystępnych cenach, po unikatowe dodatki z najwyższej półki.

Pop-up-Club od 25 do 29 października
Z kolei „Pop-up-Club” otworzy swoje podwoje i pokaże najnowsze artystyczne i kulturalne trendy Berlina pod hasłem „BERLIN 365/24”. Partnerzy wydarzenia reprezentują również różne ekscytujące obszary, architekturę, sztukę i muzykę, czy koncept Creative City, które charakteryzują unikalną kulturę Berlina. Każdy dzień skupia się na jednym z tych tematów i jest moderowany przez eksperta z danej dziedziny: raumlaborberlin, Creative City Berlin i Newniq, Berlinische Galerie, Music Tech Fest i Musicboard Berlin.

W dniach 25-29 października klub zaprasza we wczesnych godzinach wieczornych i proponuje różny format rozrywki, od  wystaw, poprzez koncerty czy wideo instalacje.

Odwiedzający odkryją współczesną twórczość tego miasta obcując jednocześnie z muzyką i szeroko pojętą sztuką. W tym czasie, pod koniec każdego dnia, odbywać się będzie „Berlin Club Party” – krótki „wypad” po nocnym Berlinie, a wszystko to tuż za rogiem.

Jak twierdzi Burkhard Kieker, prezes visitBerlin, „będzie nam niezwykle przyjemnie spotkać się z warszawiakami i pokazać różne oblicza i tajemnice berlińskiej kultury poprzez najnowsze produkty i wystawy.” Ma on również nadzieję, że odwiedzający „Pop into Berlin” wybiorą się w przyszłości do niemieckiej stolicy i przekonają się sami, jak świetnym miastem jest Berlin.

Grzybu

Komentarze