Europejskie Targi Muzyczne CJG24

Europejskie Targi Muzyczne CJG24

EUROPEJSKA KONFERENCJA MUZYCZNA I MUZYCZNE SHOWCASE’Y – TARGI MUZYCZNE CO JEST GRANE 24

Europejskie Targi Muzyczne Co Jest Grane 24 to 3-dniowe, największe i najważniejsze w Polsce spotkanie branży muzycznej, odbywające się co roku w listopadzie, w Warszawie. To koncerty, spotkania z gośćmi specjalnymi i konferencje.
Do tej pory pokazalismy ponad 500 artystow! I odwiedzilo nas ponad 60 tysiecy ludzi!

Europejskie Targi Muzyczne Co Jest Grane 24 to jedno wielkie miejsce spotkań – fanów z artystami, muzyków z wydawcami, nauczycieli z uczniami, twórców z odbiorcami, Polaków z zagranicznymi gośćmi, branży z ekspertami, czyli każdego, kto lubi muzykę, kto z nią obcuje, kogo porusza szeroko pojęty muzyczny świat.

Networking, wymiana doswiadczen, spostrzezen, obserwacja trendow, nowych zjawisk, zmian technologicznych, tym wszystkim wypelnia sie centrum Warszawy na cale trzy dni podczas imprezy.

—–

Otwarta darmowa Konferencja Muzyczna

Warsztaty i panele będą odbywać się 11 i 12 listopada pomiędzy 12:00 i 19:00 w salach konferencyjnych w Pałacu Kultury i Nauki.
Wstęp na warsztaty i panele jest bezpłatny, nie obowiązują żadne zapisy.

 

WARSZTATY

SOBOTA, 11 LISTOPADA

Social media w branży muzycznej

Warsztaty dla początkujących muzyków i managerów poświęcone kreatywnemu wykorzystaniu mediów społecznościowych w promocji twórczości. Uczestnicy warsztatów oprócz omówienia wybranych platform spróbują samodzielnie przygotować strategię promocji dla artystów muzyków. PROWADZENIE: Kamil Jaczyński (Wielkie Joł)
NIEDZIELA, 12 LISTOPADA

Pokaż swoją muzykę w Internecie (Zaprasza Wydawnictwo Agora Digital)

Jak dostarczyć utwory na platformy streamingowe jak Spotify i Tidal? Jak prawidłowo wrzucać filmy na Youtube? Jak prawidłowo tagować, kategoryzować? Jak nie zginąć w cyberprzestrzeni? Odpowiedzi na te i inne zagadnienia dotyczące cyfrowych aspektów branży muzycznej będzie można poznać na warsztatach. PROWADZENIE: Agnieszka Gos, Cezary Szpadzik (Wydawnictwo Agora Digital)
Jak poradzić sobie na scenie? Warsztat z psychologii sceny

Co takiego jest na scenie, że jedni ją kochają, a inni panicznie boją? Co sprawia, że to miejsce na którym zmienia się rzeczywistość wokół nas? Wykład i warsztaty o związkach sceny i psychologii poprowadzi dyplomowany psycholog i piosenkarka Ania Rusowicz
Storytelling w muzyce, czyli jak opowiedzieć artystę (Zaprasza Uniwersytet SWPS)

BrainJuicer, uznawany za najbardziej innowacyjną firmę badawczą na świecie, w mikropodręczniku „Five things every modern marketer knows about famous, 5-star marketing” opisał 5 zasad nowoczesnego marketingu bazując na wieloletnim doświadczeniu w doradzaniu strategicznym markom. Podczas warsztatu postaramy się przepracować, popierając się przykładami, następujące kroki, które należy zrobić aby osiągnąć duży sukces na rynku – również muzycznym. PROWADZENIE: dr Michał Lutostański (Uniwersytet SWPS), Tomasz Kleyff „CNE” (raper, konferansjer, dziennikarz, producent i prezenter telewizyjny)

 

PANELE

SOBOTA, 11 LISTOPADA

Słowa jak instrukcja obsługi bólu

Specjaliści z Cambridge University donoszą, że hip hop może być pomocny w leczeniu depresji. Pozwala uwolnić trudne emocje, przeżyć katharsis, znaleźć sposób na poradzenie sobie na życiowych zakrętach. A jak wygląda to zdaniem twórców i ze strony psychologii?
Agnieszka Osiecka na nowo

Na ile Osiecka jest ciągle aktualna? O twórczości wybitnej polskiej twórczyni rozmawiamy z artystami młodszego pokolenia, którzy interpretowali jej piosenki w ramach projektu „nowOsiecka”. PROWADZENIE: Agnieszka Szydłowska (Program Trzeci Polskiego Radia), GOŚCIE: Natalia Grosiak (muzyk), Krzysztof Zalewski (muzyk), LUC (muzyk)

Marketing marki a promocja muzyki

Jak promować muzykę pod wielkim brandem? Jak sprawnie nawiązać współpracę, wykorzystać możliwości marki? Co daje to każdej ze stron? Tajniki nowoczesnych kampanii reklamowych na przykładzie współpracy Gorillaz z T-Mobile Electronic Beats GOŚCIE: przedstawiciel T-Mobile Electronic Beats, Joanna Rawska (Kayax), Arkadiusz Wielgosik (Agencja LIVE)
Muzyka w biznesie (Zaprasza Akademia Menadżerów Muzycznych)

Jaki wpływ ma artysta na promocję i sprzedaż swojej twórczości? Czy całe zaufanie pokłada w managerze? Jakie jest rola managera i na czym polega relacja artysta – manager? PROWADZENIE: Przemysław Kubacki (Akademia Managerów Muzycznych), GOŚCIE: KALINA (muzyk), Mariusz Duda (Riverside, Lunatic Soul), Marta Wojnar (manager, Nextpop)
Skąd bierze się polska elektronika? (Zaprasza Narodowe Centrum Kultury)

Izabela Trojanowska, Władysław Komendarek czy Marek Biliński – co ich łączy? Wszyscy mieli wkład w kształt obecnej polskiej sceny elektronicznej. W jaki sposób? Jak wyglądały początki elektroniki w Polsce i jakie są tego obecnie pokłosia? PROWADZENIE: Marek Horodniczy (NCK), GOŚCIE: Bartek Chaciński (Polityka), Jarek Szubrycht (Gazeta Magnetofonowa), Jędrzej Słodkowski (Gazeta Wyborcza)

NIEDZIELA, 12 LISTOPADA

Blockchain – technologiczna pułapka czy szansa na nowe? (Zaprasza Kayax)

Technologia blockchain, czyli łańcuch bloków służy do przechowywania i przesyłania informacji o transakcjach zawartych w internecie, które ułożone są w postaci następujących po sobie bloków danych to jeden z najgłośniejszych wynalazków ostatniej dekady. Ten internetowy rejestr transakcji może istotnie usprawnić zarządzanie i obracanie prawami w muzyce. Jakie są szanse i zagrożenia wynikające z wprowadzenia tej technologii w życie? POWRADZENIE: Agnieszka Samitowska (Kayax), GOŚCIE: Patryk Gałuszka (Uniwersytet Łódzki), Magdalena Miernik (lookreatywni.pl), Tomasz Kolinko (trival.co)
Zdrowe trendy w muzyce

Rock’n’roll nie zna taryfy ulgowej. Życie w trasie jest dalekie od zdrowej rutyny, regularnych posiłków i pełnowartościowego pożywienia. Jak funkcjonować, by nie stracić zdrowia? Coraz popularniejsze wśród artystów są określone wymagania dietetyczne, czy pomaga to w sprawnym funkcjonowaniu w trasie i życiu codziennym? Czy sposób, w jaki odżywiają się artyści ma wpływ na to, jacy są na scenie? PROWADZENIE: Marta Gruszecka (Co Jest Grane 24), GOŚCIE: Paulina Przybysz (muzyk), Paprodziad (muzyki, lider Łąki Łan), Vienio (muzyk)
Nie szatan zdobi człowieka – jaka jest kondycja polskiego metalu?

Metal – gatunek zamknięty, obarczony kliszami i kalkami, czy nieujarzmiony, szczery, wywierający wpływ na dzisiejszą popkulturę? Jak metalowcy unikają pułapek stagnacji, powtarzania się? Czy koncerty metalowe to zamknięte na inne subkultury misteria? PROWADZENIE: Jarek Szubrycht (Gazeta Magnetofonowa), GOŚCIE: Wojciech Lis (autor), Cyprian Łakomy (dziennikarz, muzyk z zespołu In Twilight’s Embrace), Aleksander „Olo” Łukomski (gitarzysta Obscure Sphinx)

Grzybu

Komentarze