Mobilne Punkty Obsługi Pasażera

fot. UM Warszawa

Zarząd Transportu Miejskiego przygotował kolejne ułatwienie dla pasażerów. Żeby załatwić swoje sprawy, nie trzeba już przyjeżdżać do Punktu Obsługi Pasażerów. To POP przyjedzie do nas.

Od piątku 12 czerwca po ulicach Warszawy będzie jeździć wyjątkowy autobus. Został w nim urządzony Punkt Obsługi Pasażerów. Od przyszłego tygodnia do końca wakacji dwa mobilne POP-y będą podjeżdżały na pętle przy dużych osiedlach.

Pasażerowie załatwią tu swoje najpilniejsze sprawy: wyrobią spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, zakodują bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin, „odwieszą” bilet i przekodują niewykorzystaną część biletu, wgrają uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużą. W mobilnym POP-ie można płacić wyłącznie kartami płatniczymi.

Oznaczony banerami autobus zaparkował w piątek na pętli Gocław. Będzie tu do godziny 17. A już od poniedziałku 15 czerwca dwa mobilne POP-y będą stały na pętlach:

15-17 czerwca: Metro Kabaty przy K&R i Gocław,

18-22 czerwca: Stegny i przy Świątyni Opatrzności Bożej,

23-25 czerwca: Metro Wilanowska i Tarchomin,

26-30 czerwca: Bródno-Podgrodzie i Targówek.

Punkty będą czynne w godzinach 8.30-17.00. Godziny pracy mobilnych POP-ów mogą się zmienić.

LG

Komentarze