Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej

Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej

W poniedziałek, 20 czerwca rozpoczęła się trzecia odsłona kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”. Akcja potrwa do października, a do właściwych zachowań będzie przekonywał pasażerów Gigant Komunikacji Miejskiej.

Kampania „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”, ma zwrócić uwagę na to jak ważnym i niezbędnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się względem współpasażerów i pokazać właściwe postawy oraz zachowania.

Mamy nowoczesną komunikację, która przewozi co roku aż miliard pasażerów. Oprócz komfortu w podróży liczy się również właściwa atmosfera – wzajemna życzliwość, szacunek dla prywatności i chęć niesienia pomocy. Jakość podróży zależy również od pasażerów – mówi Jarosław Jóźwiak, wiceprezydent Warszawy.

W taborze komunikacji miejskiej (autobusach, tramwajach, metrze i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich) ponownie pojawią się znane monstery: Hałaśnik Głuchawy, Tępacz Ignorant, Knyszojad Smrodliwy, Kłapodziób Wylewny oraz Zastawiacz Olbrzymi, do których dołączą nowe postaci: Siedziołek Przyciężki, Rozpychacz Wybredny, Oknogap Permanentny oraz Gigant Komunikacji Miejskiej (który wskaże właściwe zachowania współpasażerom).

Do wzajemnej życzliwości będą nakłaniać także spoty radiowe emitowane na antenie Radia Kolor oraz specjalny teledysk, a stoiska kampanii pojawią się na wielu imprezach i piknikach. Zaplanowano również specjalne warsztaty dla dzieci i młodzieży.

Organizatorami akcji są: Urząd m.st. Warszawy, Miejskie Zakłady Autobusowe, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie, Zarząd Transport Miejskiego oraz Koleje  Mazowieckie, a partnerami: Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej,  Fundacja Dobroczynności Kid Zone oraz Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej. Natomiast patronami medialnymi tegorocznej odsłony kampanii są: Radio Kolor i TVP3.

Grzybu

Komentarze