Game Dev Fest 3 – vol. 1

Game Dev Fest 3 - vol. 1

Game Dev Fest to cykl czterech spotkań z osobami od lat związanymi z branżą tworzenia gier wideo, organizowany przez Koło Naukowe Twórców Gier „Polygon”. To doskonała okazja, by skorzystać z rad doświadczonych polskich game developerów – niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz projektować gry, masz już na koncie parę tytułów, czy po prostu interesują Cię kulisy ich produkcji. Serdecznie zapraszamy do udziału w jego trzeciej edycji. Wstęp wolny!

 09 Listopada 2016, środa, Godzina: 19.00
Koło Naukowe Twórców Gier „Polygon” ul. Nowowiejska 15/19 (mapa)

PIERWSZE SPOTKANIE — GDZIE I KIEDY?
Miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 161
Dzień: środa 9 listopada
Godziny: od 19:00 do ok. 21:30

Co nas czeka?

O 18.45 zostanie zaprezentowany cotygodniowy Polygonowy quiz oraz odbędzie się #PolygonHype – okazja, by powiedzieć dwa słowa na forum całego Koła. Zaraz potem przywitamy naszych gości i posłuchamy wygłaszanych wykładów – opisy poniżej.

Albert Pałka — „Praktycznie o marketingu”
Let’s get practical, czyli jak wdrażać w życie znienawidzony marketing, gdzie być, co pomijać i jak w pełni zautomatyzować swoją pracę. 60 minut praktycznych porad dotyczących głównych kanałów komunikacyjnych w gamedevie oraz narzędzia, które ułatwiają pracę.
O prowadzącym: Albert Pałka — z grami związany całe życie, a bezpośrednio w branży od 2013 roku. Zainteresowany marketingiem i sprzedażą gier – przede wszystkim „indyków”. Twórca „Listy Pałki” – największego zbioru kontaktów do YouTuberów w internetach. Obecnie freelancer współpracujący z niezależnymi studiami growymi. Pisze też dla magazynu PIXEL.

Michał Słapa — „Rozbijanie obiektów gry”
Na wykładzie zerkniemy pod maskę czegoś tak podstawowego jak obiekt gry. Przyjrzymy się problemom tradycyjnej, polimorficznej architektury obiektów, spojrzymy na podejście komponentowe. Porozmawiamy sobie o kompromisach, związanych z każdym z tych podejść. Będziemy dyskutować alternatywy, rozszerzenia, mieszane rozwiązania. Na deser zostawimy sobie rozbijanie obiektów gry na fragmenty, kończąc wszystko alternatywną i autorską propozycją.
O prowadzącym: Michał Słapa — obecnie główny programista AI przy Cyberpunk 2077. Artysta kodu, od ponad dziesięciu lat w branży. Zaangażowany po łokcie w kodzie pierwszego The Witcher, Hard Reset i The Witcher 3: Wild Hunt. Specjalizuje się w sztucznej inteligencji i nawigacji. Gdy nie kodzi, zmienia pieluchy.

Po wykładach zapraszamy wszystkich na piwo. Będzie to doskonała okazja, by porozmawiać z uczestnikami wydarzenia i dowiedzieć się więcej o polskim gamedevie. Do zobaczenia 😀

Grzybu

Komentarze