FAM – I Festiwal Aplikacji i Gier Mobilnych

FAM - I Festiwal Aplikacji i Gier Mobilnych

Celem FAM – I Festiwalu Aplikacji i Gier Mobilnych – jest popularyzacja polskich aplikacji mobilnych, szczególnie tych związanych z kulturą i historią Warszawy. W sekcjach tematycznych: VARSAVIANA, EDUKACJA, KREACJA, TECHNOLOGIE i SPOŁECZEŃSTWO zaprezentujemy ciekawe aplikacje i inspirujące przykłady ich zastosowania. W programie znajdą się wykłady, panele dyskusyjne, prezentacje i animacje dla dzieci.

Poprzez Festiwal chcemy rozpowszechniać wiedzę na temat wartościowych aplikacji mobilnych i nowych technologii oraz pokazać, że aplikacje mobilne – kojarzone często z rozrywką – są bezpłatnym i dostępnym narzędziem do zdobywania wiedzy i poszerzania horyzontów.

Zapraszamy:
– przedstawicieli instytucji kultury
– mieszkańców Warszawy, zainteresowanych jej historią i poznawaniem jej za pomocą nowych mediów
– seniorów interesujących się kulturą i historią Warszawy
– nauczycieli szukających inspiracji do prowadzonych zajęć
– rodziców, którzy szukają ciekawych aplikacji edukacyjno-rozwojowych dla swoich dzieci
– entuzjastów nowych technologii
– młodzież, studentów
– przedstawicieli organizacji pozarządowych
– przedstawicieli firm i instytucji zainteresowanych stworzeniem własnych aplikacji mobilnych
– dziennikarzy, blogerów piszących o nowych mediach

Przyjdź i spotkaj się z nami, poznaj najciekawsze polskie aplikacje. Zapraszamy!

Rejestracja na festiwal – kliknij w link do wydarzenia poniżej i wypełnij formularz.

1 Października 2016, sobota, Godz: 12.00
Marzyciele i Rzemieślnicy, Bracka 25, III piętro (pokaż na mapie)

PLAN FESTIWALU:

Otwarcie festiwalu: 12:00-12:15

Sekcje tematyczne:
12:00-17:00 – VARSAVIANA, EDUKACJA, KREACJA, TECHNOLOGIE oraz kącik z edukacyjnymi aplikacjami dla dzieci

Panele dyskusyjne:
12:20-13:00 – VARSAVIANA Po co instytucji kultury aplikacja, czyli jak dać się ściągnąć
13:20-14:00 – KREACJA i SPOŁECZEŃSTWO Mobilne innowacje, czyli jak aplikacje rozbudzają moce twórcze
[przerwa]
15:20-16:00 – EDUKACJA Bezkrwawa sekcja żaby, czyli jak rozbudzić pasję do poznawania świata
16:20-17:00 – TECHNOLOGIE Pokemon Go w muzeum, czyli jakie możliwości dla dla kultury i edukacji przyniosą technologie mobilne przyszłości

Gośćmi paneli będą nauczyciele, edukatorzy, animatorzy kultury, twórcy aplikacji, przedstawiciele instytucji kultury i NGO, a także blogerzy i miłośnicy aplikacji i gier mobilnych. Już wkrótce więcej informacji o zaproszonych gościach i prowadzących spotkania.

Wykłady:
14:20-14:40 – APPetyt na APPlikacje, czyli jak wygląda proces powstawania aplikacji mobilnej
14:30-14:50 – Jak projektować aplikację mobilną z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Zakończenie festiwalu: 17:00-17:15
Tematy i godziny wykładów i paneli mogą ulec zmianie.

Link do wydarzenia (źródło)

Grzybu

Komentarze